nedelja, 15. september 2013

Vtisi z dogodka, Sep 2013 — Igranje igric

Prvi CoderDojo v šolskem letu je za nami (foto galerija). Mentorji smo se blazno zabavali in upamo, da udeleženci tudi. V slogu smo na prvem srečanju predvsem igrali poučne programerske igrice, največ light-bot 2 in Jahooma's LogicBox.
Nekateri so tudi že začeli sestavljati svoje igrice v programerskem okolju za otroke, Scratch.

Če želite, lahko igrice naprej igrate tudi doma*, saj zelo lepo modelirajo proces programiranja:
  1. analiza problema,
  2. načrtovanje rešitve,
  3. implementacija (dejansko pisanje kode, ali v tem primeru, klikanje in vlečenje gumbkov),
  4. testiranje,
  5. odpravljanje napak (debugging).
* Brez gledanja rešitev! Če so problemi, s katerimi se ukvarjamo, kaj vredni, moramo običajno sami prvi poiskati ustrezne rešitve. Tu se učite načina razmišljanja, ne faktualnega znanja, zato vam vpogled v morebitne obstoječe rešitve pri nadaljnjem raziskovanju ne bo dosti pomagal.

V primeru, da bomo vsi dovolj pridni, se bomo z bolj zrelimi udeleženci naslednjič, morda že na novem naslovu, lotili znatno bolj resnih, uporabnih stvari. ;)

sreda, 11. september 2013

Otvoritev sezone 2013/14, septembrski dogodek

Pričenjamo sezono tečajev programiranja v šolskem letu 2013/14. Prvi CoderDojo dogodek se bo odvijal to soboto, 14.9.2013, v prostorih Zemante na Celovški cesti v Ljubljani (vedno aktualne objave na domači strani).

Ker se nam je poletje malenkost prehitro izteklo in vsebin programa še nismo uspeli izpiliti, bo dogodek bolj testne narave, tj. preizkusili bomo, kako se v praksi obnese, kar smo za vas pripravljali čez poletje.

S seboj potrebujete računalnik in malico. Veselite se! :-)

Če kdo od potencialnih udeležencev tečaja še ni izpolnil ankete, naj jo. Hvala.