nedelja, 15. september 2013

Vtisi z dogodka, Sep 2013 — Igranje igric

Prvi CoderDojo v šolskem letu je za nami (foto galerija). Mentorji smo se blazno zabavali in upamo, da udeleženci tudi. V slogu smo na prvem srečanju predvsem igrali poučne programerske igrice, največ light-bot 2 in Jahooma's LogicBox.
Nekateri so tudi že začeli sestavljati svoje igrice v programerskem okolju za otroke, Scratch.

Če želite, lahko igrice naprej igrate tudi doma*, saj zelo lepo modelirajo proces programiranja:
  1. analiza problema,
  2. načrtovanje rešitve,
  3. implementacija (dejansko pisanje kode, ali v tem primeru, klikanje in vlečenje gumbkov),
  4. testiranje,
  5. odpravljanje napak (debugging).
* Brez gledanja rešitev! Če so problemi, s katerimi se ukvarjamo, kaj vredni, moramo običajno sami prvi poiskati ustrezne rešitve. Tu se učite načina razmišljanja, ne faktualnega znanja, zato vam vpogled v morebitne obstoječe rešitve pri nadaljnjem raziskovanju ne bo dosti pomagal.

V primeru, da bomo vsi dovolj pridni, se bomo z bolj zrelimi udeleženci naslednjič, morda že na novem naslovu, lotili znatno bolj resnih, uporabnih stvari. ;)